Obleci rdeče
Svetovna kampanja za zdravje srca žensk pod sloganom Go Red for Women je največja mednarodna akcija s to tematiko. Ameriško združenje za srce (American Heart Association) je leta 2004 akcijo zasnovalo v ZDA. Opozorilni klic ženskam je povzela Svetovna zveza Za srce (World Heart Federation) in ga sedaj slišimo po vsem svetu.
Kampanja je posvečena preventivi, hitrejšemu odkrivanju bolezni srca in ožilja in dejavnikov tveganja, ki lahko privedejo do bolezni srca in ožilja. Leta 2011 se ji je pridružila tudi Slovenija - Obleci me v rdeče!
Bolezni srca in ožilja prizadenejo številne ženske po vsem svetu in samo v Evropi povzročijo 54 % smrti pri ženskah. Dobra novica je, da lahko veliko bolezni srca in ožilja preprečimo ali vsaj prestavimo na čim kasnejše življenjsko obdobje. Slaba stran je, da so pri ženskah znaki bolezni srca in ožilja pogosto zelo neznačilni in zato nepravilno ocenjeni.
Podjetje Netvizija skupaj z Društvom za zdravje srca in ožilja Slovenije v okviru te kampanje načrtuje vrsto aktivnosti, namenjenih ženskemu srcu, ki se bodo v prihodnjih letih ohranile in dopolnjevale.
Z njimi bomo osveščali Slovenke tudi mi in jih pomagali spodbujati k zdravemu življenjskemu slogu. Dejavnike tveganja bomo odkrivali tudi z meritvami (nezdrav način življenja, nezdrava prehrana, premalo gibanja, nevarnosti kajenja, povišan krvni tlak, previsoka vsebnost holesterola, trigliceridov in sladkorja v krvi, odkrivanje motenj srčnega ritma).
www.oblecirdece.si
|